ja ja ja får väl blogga lite då!!

har fått tillsägelse att jag ska blogg lite..Vad ska jag skriva då? Om helgen? Vi var på kräftskiva, för en gångs skull va leo hos mormor och morfar..Det var mysigt att träffa lite folk..Åkte ut till vittinge till Liza magnus och magnus 2 barn..där va en drös med andra trevliga prickar..Liza hade gjort så fint med levande ljus, kräftlampor vita fina dukar=) frukt ost o kex..där satt vi ett tjugotal?? kanske och käka kräftor då började det regna.=( blä..vi satt där in i det sista med förhoppning att de skulle sluta regna..men suck...så festen fortsatte inne..Fredrik och jag sov kvar i deras husvagn,,fy 17 så härligt de var!!! helt underbart!!! sov så himelskt i husvagnen..skulle kunna tänka mig att sova där flera gånger =)

Kommentarer
Postat av: Liza E

Yeah! Det var riktigt kul att ni kom tyckte vi! Det var ett riktigt roligt partaj, jag och Nicke tror jag blev mest på lyset =D Ni är välkomna att sova kvar när helst ni önskar, Leo också...Magnus får bädda, hehe.

Synd på vädret men det blev ju bra ändå tyckte jag. Husvagnen är borta nu men det dyker nog upp en ny tills nästa gång!

2009-09-11 @ 10:35:42
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0