Stockholm

Idag tog jag och Katti en tur till Stockholm-
Oj vilken resa =)
Tar de väldigt snabbt..

Jag är alltså med i statist.se där hade de en annons där sökte tidnigen TARA en kvinna mellan 40-50 år som vill vara singel..jag nappa så klart för min vän Kattis skull =)
Trodde inte de skulle höra av sig, men efter någon veckaringde de mig och jag förmedla vidare de hade flera kvinnor och skulle höra av sig..Jag visste att de skulle ringa upp henne..Katti var då i Gällevare men de betala flyt till stockholm och taxi mm

Jag tog tåget till stockholm..bytte i Uppsala..Tyckte vagnen jag satt i ar dötrist..snobbar med lappar och kostymer, de pratade så fint med en vacker överdriven,,SKITFUL FEJK dialekt...Jag tyckte vagnen va ful mörk och skabbig

Så kommer biljettnissen..jaha då hade jag nartuligtvis satt mig i första klass =)

Ja ja

mötte upp en nervös katti hon bjöd på frukost och sedan tog vi taxi till mariatorget, gick runt och kika lite satt i solen och prata, sedan gick vi till studion, de sminka och fota i 2,5 timme.. efter de gick vi till medborgartorget spana på folk och åt på en thai res. snacka och kolla på folk..sedan blev de "tuben" och tåget hem

Så mysig dag

lägger bilder i nästa inlägg

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som du haft en hel mysig dag =)



Sv; Tack, vad go du är =)

2010-04-27 @ 23:28:28
URL: http://sarag.blogg.se/
Postat av: Linnea

Känner du Sara?? hon som kommenterat detta inlägg före mig?? coolt! det är min kusin =) världen är braaa liiten =)

2010-05-05 @ 05:46:02
URL: http://pojjsan.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0