Down down down

ett av mina mål är nått! Iallafall om man går efter min våg hemma =) lycklig nu är de bara ett par till kg tills nästa delmål eller mål..jag har inte bestämmt mig ännu.. men de blir nog bra. idag blev de stekt kassler med paprika lök och tomat med en rucola..med creme frech gottigt..har inte ätit mycket kolhydrater..
Igår när jenny och jag var på ikea åt jag bara bea-sås grönsaker och hönan inga pommes!! tog extra grönsaker istället..STOLT!!! sallad till lunch med vatten..nu jädrar..gissa va då..jag har budat på försmå brallor ha ha..då får jag ett litet mål där med =)

ha re gött

Kommentarer
Postat av: Ella

GLAD PÅSK!!

2010-04-03 @ 09:47:48
URL: http://fiddelisan.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0