Mary kay

ja Cissi ringde och funderade om jag kan ha ett party, ha ha..blev lite poppis där när jag fick så bra kunder till henne förra gången då hon sålde för över 6000 på en kväll hos mig =) Jaha ja jag får försöka samla ihop lite folk då..någon som vill komma på smink eller hudvård eller va de va?
Nu ska jag snart åka på massage..fy fan så skönt!!! imorgon ska jag åka med finaste och goaste Jenny till västerås, jenny ska få behandling och jag ska ha en sittning..sedan ska vi äta god mat och sedan på healing Cebbe och Leo stuvar vi av hos Jennys mamma så de får leka gärnet =) Så nu blir de lite ta hand om kropen dag..Psst har gått ner över 2 kg på några få dagar..fy vad underbart!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0