Trött slut och grinig

Jag idag är jag trött..tror allt går åt helvete..eller nej. men äch jag vet inte..
Hade en kort dag på jobbet 11-20 skönt de är skönt med jobbarkompisar som man kan driva med, ingen är normal..alla är totalt rubbade INKL jag =)
Ganska tråkig blogg va? har inte så mycket att skriava, tänker så mycket. Läser tillbaka i min blogg, tänker på allt jobbigt man gått igenom = Hmm
Funderar starkt på att fortsätta på min bok, den måste bli klar snart..Bokens slut vilar i min framtid, och de måste bli ett bra slut i den, Jag vet hur jag vill ha slutet i min bok, men då måste också mitt liv sluta så eller sluta? livet ska inte sluta bara boken..så jag får väl vänta ett tag till...
See you

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0