Sol sol sol!!!

Sitter här och skrattar..Katti hade som sagt 50 cm i uppe i gällevare mo ha ha ha... de snöade som fan igår.. Här skiner solen och jag har linne iallfall nu när jag är inne =) ..Funderar på att ta mig till Sala och köpa en ny vårjacka till Leo. Han har ju en men nja jag får se, jag går i tjockjacka ännu, men jag är en fryslort =) Ska kanske förbi nror och hämta en sak som vi glömde i hans bil på valledagen.
Fredrik åker till Flen..HUR ska jag klara mig utan han vid min sida..Uch uch...Kommer sakna han snark snark Leo får ligga brevid mig i natt då kanske.. Ska se om jag hittar någon bra film som vi två kan se ikväll
Nehe ska stoppa i mig lite mat innan jag hämtar Leo så får vi se vad vi gör..Sandlådan en stund kanske så får vi se
I morrn låser jag bloggen..Lite senare på kvällen, men jag tror de som jag vill har lösen nu..Jenny J dig du ska ha och BJÖRNE ja du ska med få, men vi syns ju morrn så du få höra lite =) Påminn mig om Vuxna kvinna för fan!! =)
Men skriv gärna här eller på FB om ni vill ha lösen..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ja, fint väder har vi haft! Skulle inte vilja vara katti nu. Man vill inte ha mer snö nu! Snart ska vi jobba ihop de ska bli kul. synd bara att de är så kort stund du slutar 2 då. ha de. kram

2010-05-06 @ 22:49:32
Postat av: Madde

Hej Eva! Jag vill gärna ha lösen till din blogg. Jag följer den, vore tråkigt att sluta..Kram Madde

2010-05-07 @ 07:20:02
URL: http://madeleineolsson.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0