Sorry

Det var ett tag sedan jag blogga, jag vet =) så är det ibland.
Vet ni kära läsare jag ska göra min fjärde tatuering =)) Hi hi men vad får ni inte veta..Jag ska skriva en sak på mig ha ha..
Uch vad irriterad jag är på en sak...Åhh ibland skakar man på huvudet att man tror man ska få hjärnskador...folk vet ni..jag blir så fundersam på folk
Många tror att de är så jävla vuxna..Åhh att man inte kan slappna av och vara sig själva!! SJUKT att man ska hävda sig själv och tro och spela ut att man är så vuxen men då ser iallfall jag att de är så grymt osäkra! man hör de på hur de diskuterar..de ska vara så vuxet men jag hör skillnaden på de som verkligen är vuxna och spelar vuxna..vad vuxna nu är?? ja alla är ju olika och de finns ingen gräns där..men de finns en viss skillnad..Fast man är "vuxen" så kan man vara tramsig. de handlar om ansvar INTE bara om språket och sin utbildning eller sitt jobb!!! Bara för man har bra jobb barn är gift eller att man tror man pratar "vuxligt" så är man fan inte vuxen..Åhhhh fy fan för sådana jävla töntar..

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan det möjligtvis vara namnet Leo du ska tatuera in? =)

2010-06-01 @ 11:49:30
URL: http://sarag.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0