TJO OCH TJIM


Idag fick Leo sand i lådan. morfar kom med det idag, en lycklig leo efter fritids =) så nu har han och bästaste polarn suttit där och lekt..mammas sötnos..LOVE

Prata med katti idag de har 50 cm snö där uppe =) låter ju inte allt för kul ju.. saknar henne, men hon kommer ju hem snart..

Börjar planera eller ska planera en resa ner till skara, till Linda med hennes mamma..får vi se vad vi hitt på.. skulle va skoj. Eller vad säger du Linda..

Nu börjar jag samla på mig länkar efter att datan vart ominstalerad..skönt ha ha saknat bloggarna mest. ifors kan jag ju de flesta i skallen de var bara toves som jag inte kunde men nu så har gumman skickat de med..
Ni som läser min blogg kan ni inte skriva någon annans blogg? Eran väns eller eran egen eller bara en ni gillar..vore ju trevligt om jag visste vem personen var också =) För annars är det inte alls skoj, visst någon kändis blogg läser jag, men annars bara de jag träffat eller umgås med. Annars är de ganska ointressant.

Förresten så har jag valt eller tänker låsa min blogg igen.. Så om ni vill ha lösen så vill jag att ni kommenterar det här nu i detta inlägg. För jag vill gärna ha lite koll på vem som läser och de kommer nog att bli lite hemlighets skriveri fram över som ska vara lite hemligt ha ha... =)


Kommentarer
Postat av: Thessan

Don´t forgett me ;)

2010-05-05 @ 19:51:13
URL: http://stronglove.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag vill ha lösen, men det är ju upp till dig om du vill lämna det till mig. Det är ok om du inte vill.

//Heidi

2010-05-05 @ 20:15:27
URL: http://jagofamiljen.bloggplatsen.se

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0