Uppsala

idag bär de av till uppsala, vi ska ta tåget, eftersom att vi planerat att vara där mer eller mindre halva dagen så tar vi tåget. mamma jag och leo.. .han ska först på ÖNH och sedan ska vi spendera tiden i uppsala. Det är ju mycket skönare att åka bil men jag räknade ut ett en resa för 95kr  TORr för leo och mig är billigare än at tanka bilen och sedan betala 20 kr för 20 min i ett parkeringhus är lite väl dyrt =) och vi kliver ju av precis där Le ska på ÖNH så de blir bra!

Ser att ja inte uppdaterat på ett tag...sorry! men jag skyller på det vanliga ha ha

Tänkte att Leo kan vara hemma idag från skolan eftersom att vi snart ska i väg till uppsala de blir så jobbigt för honom med först en liten stund i skolan och sedan stressa till uppsala, han hinner ändå inte gå hela dagen. Nu kikar leo på mr bean och äter frukost. vi har tänt ljus och jag har mitt kaffe !!! =)

Färgade håret i går så nu kan man åka på kryssning utan att tycka man ser ut som ett färglöst skatbo, nu är det bara ett skatbo


Seee you

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0