3 dagar sedan jag skrev förra

sjukt fort det går, hinner ju inte med, har precis klampat in i v 14...sjukt kul..går fram!!! längtar till  20, varför vet jag inte kanske för att det är ett delmål? hmmm..
Men jag sörjer för en vän som inte fick ha sin glädje kvar, en liten krabat orkade inte hela vägen =( jag blir så ledsen, min största oro har komit så nära mig, en söt vän =( massor med kramar vännen

jag har funderat på min 30 årsdag och jag kommer nog ha en liten mysig tjejkväll med tacos eller en paj, paj tror jag då jag tar in3-4 tjejer och myser!! vad sägs om de? en tacopaj med sallad god drink (alkofri) såser sedan chips läsk och kanske en film eller så klart en massa surr =) love!!!!!
när fredrik hade 40 års fest så planerade jag att min 30 års fest skulle bli lika, fredrik skulle fixa gratis öl vin sprit till alla mina gäster jag hade börjat bjuda in folk ha ha...men men jag fick nått mycket bättre än en vild 30 års fest!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0