Liza är fan störd

och jag tänker inte gå på hennes jävla plastparty och äta hennes äckliga kakor...stoppa upp dom någonstans lixom ;) he he Är jag elak? he he hon vet att jag skojar!!! mo ha ha ha vi har sådna hemska skämt till varandra. hon skulle ta livet av mig sa hon, jag skulle hoppa sånt där bungy jump med ett vanligt snöre när jag sedan kom ner va de bara 10 dm till marken...allt skulle filmas..hur snällt är de då?? va va va he he Ja jag vet inte om jag skrev någonstans att vi va på ul???? 26/6 va de bf och de är nog en tös jag bara älskar namnet NORA vill vill vill sedan kommer namnen Isabelle och Julia är okimen jag vill ha NORA ingrid maria tror jag Leo håller fast vid namnet mohamed/mohamad njeee lixom jag vet inte...

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0