Lördag 21/1

åhhh vad trött jag är!!! Hela dagen har vart full.. vi åkte hemifrån 10.20 skulle förbi konsum och köpa ett dopkort. På dop kl 11 i sala Efter de med alla besyr ja ni vet dopfika prat med fredriks släkt och alla som ville klämma och fråga om magen. En del av fredriks sida visste inte he he elelr de vet de nog, de spelade nog förvånade för de går nog runt ha ha sedan åkte vi vidare till min bror och camilla de ville ha hjälp med datan leo och jag åkte sedan och handla fredrik tog sin bil till en vän som också behövde hjälp vi kom hem kl 17.00 super hungriga. vi har lixom inte tänkt på att kroppen ska ha mat =) så de blev pizza för leo o mig, nu nu ska vi bara vila nästa lördag kommer nästa dop...kram o puss på er

Kommentarer
Postat av: liza

Jag började "klä om" soffan i ett fult svart tyg men tyget räckte inte...det blev mindre bra, hahaha

2012-01-25 @ 04:24:38
URL: http://lizasdagbok.bloggo.nu

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0