Stackars mig

ja jag har fått en förkylning, karlar är de alltid synd om! Men jag då? =) ha ha, de gär bra värst på natten, vaknade med skallebang, antar att de blir så pga av syrebrsit till skallen ha ha..stackars unge i magen =)
Var och hämta upp en vagn och en babybil grej. Riktigt fin vagn, inte alls lika ful som leo hade el hur T, den gröna med vita prickar =D wtf tänkte vi med när vi hade en sådan gräslig vagn ha ha
Nåväl, nu är jag nöjd med den. Bara det att S fick visa alla tänkabara funktioner på den, jag är ju helt lost..och sedan då? få in skiten i bilen, de gick inte, vilka fina ord de kom ur min mun..tror hela dalhem hörde mig (inhandla den där) Jag hade aldrig leos liggvagn i bilen, han va 1 år när vi flytta från stan då behövdes ingen ligg. Stört, måste ha en ny bil- en kombi tack från 01 och uppåt. max 10 00 lappar!! EL FEL inget hinder snubben löser det enkelt..Så snälla du som sitter på en bil du inte får igång med elfel hör av dig he he  vägrar att krångla med min vento Även fast jag älskar den he he, vi har vafrt med om mycket min bil och jag
nehe söta lökar

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0