Jag är elak nu

MEN jag måste skriva att jag ÄLSKAR denna sommar! Förlåt förlåt...jag är lite ego, men för tilde är de skönt att de inte är gassande sol, tråkigt för leo att inte kunna bada så mycket.. Men han har gjort saker i sommar ändå..Han har vart på älgsafari och vart i en stuga och fiskat med en kompis (och hans mamma då) i två dagar, i morgon ska de på furuvik. Han har sovit i tält med andra vänner och lekt massor. SÅ jag hoppas att de räcker, de blir bättre nästa somamr då Tilde är lite större. 
Vi ska även åka till ett lekland när fredrik fiskar. 
ja kort och gott jag har lite ångest för att inte de har blivit en riktig semester med Leo, men jag hoppas att han förstår.
 
Tänkte at jag skulle beställa tid för tatuering och göra TILDE men jag får inget svar av min tatuerare..Skitsugen att göra hennes namn med nu. 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0