Onsdag

ja dagarna går fort! rysligt fort. Tilde sover i vagnen, vi var ner på heby och handla. Eller ja jag tog ju bilen ner ha ha, sedan la jag henne i vagnen..orkar faktiskt inte gå ner ännu, jag blir ff rätt trött, kanske beror på att jag inte har ngon matlust, att jag mår illa när jag äter och konstig värk i magen ibland. Funderar på om livmodern verkligen är som den ska eller om de finns rester av moderkakan kvar ändå. för den var inte riktigt kvar. för den va inte riktigt som den skulle va när den kom ut sa bm..den var lite skadad el va de sa och på bb va de inte så att de kolla livmodern fast de på förlossningen sa till dem att känna på den. för den va inte ok när jag åkte upp, en läkare kollade med ul. bad dem kika men de glömdes av..ja ja får se på återbesöket då

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0