Söndag

5 veckor är tilde nu=) min lilla höna.. Konstigt, jag blir faktiskt lite sjuk när jag ser bebisar. Jag har aldrig vart stormförtjust i barn el bebisar. Visst är de kul om vänner el nått får bebis, men de har aldrig vart ÅHHHH jag vill gosa och lukta och mysa, de har vart GRATTIS vad kul.. Men nu när jag googla på hur man knyter en bärsjal så va de ett klipp på youtube och då fick man se en bebis. Dessutom så låg den som en groda (som jag kallar det) och då var det en känsla som bara åhhhh en bebis men åhhh ha ha... ville nästan väcka upp tilde och mysa lite ha ha... Nå ja

Jag har köpt en bärsjaö. el jag har inte fått den ännu och jag hoppas jag får den. satte in pengar i fredags till en tjej via FB jag känner henne inte hon hade en bara på köp och sälj...så vi får se, den kostade bara 150 kr inga pengar så men de vore ju tråkigt att bli lurad. Den var ju billig annars får man ingen för 500 kr ingen ny...

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0