Trött

Ja nu är jag riktigt trött. jag somnade på soffan en timma med tilde på magem, inte alls bra, jag blev riktigt trött av det.
Idag var vi på Bvc, hon väger 4.5 kg tror jag de var och jag vägdfed mig ocvkså. dock inte i bebisvågen =) 
Jag har gått ner över 10 kg, men de är ju bara bebis kakan och vatten då antar ja, men min mage börjar bli plattare. men den har ju aldrig vart riktigt platt he he. Men man kunde innan börja se konturer av lite snygg mage, hoppas jag kan komma ner tillsamma mage..Jag gick ju ner 7 kg innan jag blev gravid och vägde 67 kg vilket var länge sedan nu vägde jag 73 med kläder så nu när kroppen börjar bli bra och jag får G av BM ska jag börja gå ner i vikt ordentligt.
 
Hur som, efter som Tilde vägra vakna för mat på bb och bara sov så sa de till oss att väcka henne för mat var tredje timma och var fjärde på natten..Nu hade Tilde gått upp i vikt bra och följer sin kurva så nu ska hon få sova så länge hon vill på natten..Hon har vaknat 30 min innan klockan förr men vi har också fått väckt henne ibland.. Så i natt får vi se hur våran sömn blir, vad tror ni? Fredrik och jag brukar alltid se några avsnitt av GA innan vi sover. Jag tänkte ge henne mat efter det och sedan låta henne sova. Ska bli kul att se, nu vaknar hon säkert varje timma bara därför =) 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0