Blommor

Igår på jobbet så ringde min brukares förvaltare. De hon frågade var när min arbetskompis slutade. Ja berättade tiden och sa då komemr jag upp 30 min innan ni får ha kaffe på och sedan vill jag prata med er.
Jaha tänkte jag och min arbetskompis..vad ska hon prata om? Vad har vi gjort? eller är de något vi inte gjort? vi gick igenom alla dagar vi jobabt och fundera och fundera..vad kan de vara hon vill prata om? Vi kom inte på något.
När kommer in genom dörren har hon med sig semlor och blommor =) Jag fick 10 rosa rosoar med nå krimskramsblommor i och en fin vas =) min arbetskompis fick gularosor. jag fick för jag fyllt 30 år och min arbetskompis för hon haft det tufft.
I mitt kort stod det. grattis Lill-Eva på 30 årdagen önskar NN och NN <3
De har alltid kalalt mig för LillEva he he de trodde ett tag att jag faktiskt hette LILLEVA =) öhh de där lill vet jag inte vad de fått ifrån ha ha =( ok jag kanske inte är så mega stor men liten är jag väl inte =)
Snart ska vi åka och bli betongfamilj ett tag.Leos kusin fyller 2 år
.Jag ska träffa min svärfar andra gången på 10 år!! Sist jag träffa honom va nog för 8 år sedan he he tror han komemr sitta där i alflla

Kommentarer
Postat av: Liza

Wiii!! Haha, äntligen ett nytt inlägg! Jag tittar på din och Saras blogg varje dag, ibland flera gånger per dag...så det är roligt när det händer något nytt :)



Ha det så kul i betongen dårå, själv ska jag till Avesta. ;)



Puss påre!

2012-03-10 @ 13:22:10
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0