Gäääsp

Trött jag är. ont i saker ocg gnäller som fan. he he Jag räknade ut hur många pass jag har att jobba innan (jag hoppas ju att de går igenom gravidpengen) jag går på gravidpeng. va de 14 pass? vet inte ska ju ta semester sista april. Jag är ju ganska sjuk i huvudet he he..Jag gav jobbets katt p-piller och såg att de inte var i fyllt när den skulle ha i våran kalender, Så jag fyller på fram till sommaren. och vad ser jag!! jag ska bara ge kattskrället p-piller en gång till!! he he, då är man bra sjuk va? Så jag skrev in i kalendern evas sista gång att ge vilda p-piller =) he he men som sagt så blir de väl flera gåger för de finns de som inte kan ge henne!?!? Nåväl då var ju tvungen att kolla upp andra saker också..vi städar ju vissa dagar och har vissa dagar som vi gör andra saker med brukaren så då kollade jag upp det med he he två städgar kvar uppe två nere osv osv. satt där och peppa mig själv =)
De är verkligen tungt på jobbet, min kompis som också är gravid på samma ställe räknade ut till fk att vi gör upp mot 30 lyft på ett dygn 30x100 kg alltså plus att ved ska in..inte att fundera på att man blir trött...nätterna kan man bli väckt av olika orsaker, jag blir trött av att bara gå upp o ner i trappan..jag blirtrött av att skuta brukaren i rullstolen som också ska lyftas in och ur bilen...
Jag var så trött så jag kom på min ide att säga till leo att vi ska mysa =) vi kollar på svampbob dricker cola äter chips sedan somnar jag he he..

Kommentarer
Postat av: Liza -Hon kom en vinternatt...

Åååååh, svampbob!! <3



Ja, det är galet att du orkar Eva, ta det lilla lugna nu :) men jag fatta inte det att vissa inte kan ge p-piller, hon är ju jätteliten och snäll den katten :)

2012-03-17 @ 00:49:16
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0