Gääsp

är inte ni andra trötta? jag känner mig sjukt trött. men de kan ju bero på att jag kan ha lågt järn. Och de är mycket som händer på jobbet och för min egen del. men jag måste lära mig att strunta i dem som bara krånglar med mig, varför är de så att man bryr sig i folk som inte bryr sig mig tillbaka? sjukt..man borde ju skrota i de vännerna eller hur? Och bry sig i dem som bryr sig i mig? de vore ju inte svårare än så? me nde gör jag ju inte, jag går och funderar och funderar tänker och tänker om jag borde göra på andra vis?
Idag var Ulla förbi och betala tuppsakerna och klart man bjuder på en kaffe. Nu ska fredrik träna och jag ska kika på unga mödrar

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0