Hur sjuk är man inte?

Jag är så trött på folk som...ha ha nu trodde ni att ni skulle få läsa nå hat inlägg va? nää då de behöver ni inte, Men visst blev ni lite så där nej inte ett till inlägg om vad hon ska gnälla på nu då=)Jag har faktiskt två st som får höra mitt gnäll--eller tre ha ha eller fyra så ha ha ni behöver inte =) saken är den att jag berättar även för de 4 personerna om felen jag också gör inte bara de som jag tycker är del, men ändå vinner jag ;) ha ha visst är jag ganska provocerande he he.. Nå väl så är det. Nu blev de ju ändå ett dumt inlägg... Men vet ni de jag menade med sjuk i min rubrik är faktisk jag själv!! he he ja fast att jag är SÅ perfekt lixom nåväl Hur sjuk är man inte om man börjar planera och längta efter saker.. Fredrik och jag har REDAN börjat planera barnets dop Vilka ska vi bjuda? Fredrik har starka åsikter om vilka han inte vill ska komma, hur ja ska hantera det vet jag inte, men han måst ju också få bestämma ju. Det blir mest syskon. En vän till fredrik med familj och två av mina vänner. Jag har bestämt hur dopkorten ska se ut =O ja beroende könet då, jag har bestämt vilken mat vi ska ha he he...Fredrik valde prälle och platsen =) Så Längtar jag efter typ augusti/september he he jag vet jag vet...mina elaka vänner gav mig presentkort på typ välj nått själv. Hur snällt är inte de, jag vill ha riktigt skön masage och de är ju svårt att ge nu lixom så jag får vänta tills hösten då bebis har blitt några månader. Jag och de har redan planerat att vi ska till uppsala få massage och äta tapas på en tapas resturang.. =) Nej nuska jag se hur laxen i ugnen mår och potatisen See you

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0