jaha vad ska jag skriva idag då?

Jag funderar på att ha en baby fest innan jag kläcker. Men vem skulle va intresserad av det? Jag har ju typ bara två vänner som är gravida ha ha.. båda ligger 2-3 veckor innan mig och de har ju sitt och de vill ju inte ägna sig om mig de har ju sina bebisar och magar. Visst skulle de va kul om andra kan komma, men vem är intresserad? va någon de så skulle jufolk höra hur de var, men de är ju inte så många som gör det. Så då får jag väl sitta här själv då..ha ha
Igår var Liza här jag bjöd på tacos, både hon och jag älskar det, =) sedan berätta hon en sak som fick mig att skratta så mycket. Ja det var länge sedan jag skratta så mycket ha ha..Ni vet så man får ont i magen. Tårarna rann och jag kunde inte sluta skratta. Undra hur bebisen upplevde det. Att man tok skrattar alltså =) gungar de i magen el blir de trångt av att magen drar ihop sig eller va händer?
Tycker inte ni som skriver blogg att de är irriterande? man vet ju inte vilka som läser. Jag tycker de att folk kan gå in och läsa för de är nyfikna men inte skriver nått. De tassar bara lixom in för att snoka =) Man behöver ju inte skriva varje gång jag är nöjd med att folk skriver jag läser din blogg hoppas de är oki=)  de är de =)
Idag träffa jag på en av mina närmsta vänners ex..han hälsade itne på mig..eller jo han slängde väl ur sig ett litet hej...hmm jag tror han hatar mig =) ha ha konstigt ha ha Förr brydde jag mig om att folk tyckte illa om mig, jag hatade det=) jag ville inte att någon skulle tycka illa om mig. Men de går ju inte att ändra på andras åskiter. Idag bryr jag mig inte om avd folk tycker, de har jag lärt mig. Jag har lärt mig att vara mig själv att stå för mig och tycka om mig själv, de är en bra början. För lite över 1 år sedan fick jag veta att en tjej tyckte illa om mig, jag har träffat henne typ aldrig, jag vet bara vem hon är, jag vet bara hennes för och efternamn, vi har aldrig setts umgåts el så, vi har bara gemensama vänner. Och hon hatar mig. Inte vet jag som sagt varför, Men så är det Hade det vart före 2008 då hade jag tagit väldigt illa vid mig, men de gör jag inte, alal får ju tycka som de vill. jag är mest nyfiken varför då hon inte vet vem jag är. hon vet ju men känner mig inte.
Men men så är de ha ha vet inte hur jag kom och tänka på det? nåväl
Nehe dricka lite cola nu då...förlåt bebis för den lasten jag har. =)

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja, va kul att du har skrivit igen! :D

Jag älskar tacos, jag vill ha det igen på en gång!!!

2012-03-13 @ 23:30:02
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0