Spelar för bebis.

Många sjunger ju för sina frön i magen. Jag gjorde det för Leo. Då blev det ett jävla liv, de sparkades och buffades och snurrades runt runt.. Jag tyckte det var skoj och ylade på. Nu när jag sjunger så säger Leo. TYST mamma det låter illa. ha ha nu när jag sjöng för bebisen i magen så blev de samma liv. Så ja gtror inte det är så poppis he he.. Nu har jag gjort så att jag tar Leos gosemjukismåne som kan spela. tror den kommer från go boken. Så lägger jag den mot magen. Det blir lite buff men inte som när jag sjunger, he he så de kanske gillas. ska bli intressant att se om bebis känner igen ljudet när den sedan komemr till världen. Tror ni det? att den gör det?
Nehe nu ska jag snart göra mig klar. Ali kommer och hämtar mig, vi ska till gåvan och kika på gardiner till jobbet. Sedan hämta Leo så ska vi dra till sala och handla en present till charlie som blir 2 på lördag. Charlie är Leos kusin som bor i stockholm..så vi ska till stockholm på lördag..vi ska bli betogfamilj i några timmar.
Jag blir lite ledsen på folk som tar åt sig i mina inlägg =( Förstår inte men men... jag tror inte ens på mina långa vägar att den personen jag menar läser mina inlägg!! denna person är inte ens ute på nätet.. jag vet inte ens om denne äger en dator.
Så nu behöver inte folk koppla mina inlägg till sig.
Alla kommentarer godkäns inte förresten
PUNKT

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0