Tack för igår

igår kom Carin Liza och Jenny Lyren över. Det var riktigt trevligt, jag ahde lagat middag och efterrätt. Fick ett presentkort från dem plus att maria carlsson var med en som heter birgitta och katti, den ska verkligen avnjutas när bebis kommit. =) Då man behöver komma från bebisskrik he he  Det var 1000 kr på greatdays eller hur de stvas. finns en del att välja på, Är det någon som har vart med om de som har förslag? jag vill ha någon massage och bli riktigt bortskämd he he
Idag ska jag åka till min bror som fyller..han blir 37 år oj oj oj..=) Ikväll tänker jag vara hemma bara. OM frdrik går ut så tar Leo och jag en myskväll. Hade tänkt göra lite annat men jag har faktiskt ingen lust
Ha de gött

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0