=)

Jag blev inbjuden till 50 års fest av en jobbarkompis och vän. Hon kännernkillarna som öppnat värdshus i östervåla. så vi var där. När vi kom dit så fick vi bubbel som välkomstdrink Vi satte oss till bords och fick förrätten som var tre olika små grejor. Oxfille i nån sås. gravad röding (som var sjukt god!! jag har ätit gravad lax från ica, men de mina damer och herrar är som att äta snor!! Tycker ni om den så är ni äckliga, tycker ni inte om den så ska ni smaka gravad röding!! Och den ska inte vara köpt på ica,,,Nå väl sedan den sista tredje rätten va mandelpotatis chips..nää inte den heller köpt på ica utan gjord  där, med frech och löjrom..till de vitt vin--Huvudrätt var HJORTFILE med potatis och palsternackgratäng. och lingonmosse...till de rött lent vin åhh så sjukt gott..sedan blev de kaffe och tårta, till de fick man en elelr flera smådrinkar beaylis el whiskey rom el nått... (orkar inte kolla hur de stavas) Vi fick dricka bubbel och vin när vi ville vi dansade..dock så var inte kafde och tårta i värdhuset, vi var inne hos dem som ägde det för man får inte dansa i värdshuset, men kvällen va underbar, jag ahde så kul och värdarna va så fina och snälla...Vaknade kl 10..när jag kom ner efter duschen så fick jag världens underbaraste leende av min prinsessa!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0