Bröllop

Imorgon ska jag på bröllop..min finaste och sötaste Helena ska gifta sig!! Oj oj oj =) vi har vart vänner sedan 1 på OP va de 1999 ? ja de var det nog..Och mycket skumt har vi gjort ha ha, mycket har vi tillsammans gått igenom. Minns vissa saker, jobbiga aker, men idag  ler vi åt det för de blev som jag ville och som jag andade för att man förlorar på att slita och dra, men men. 
De blir de 4 de bröllopet jag går på nu de förra va heltsjukt bara en surprice när veronica gifte sig..=) 
 
så va de malins och emmas (som jag inte alls känner) just de jag morbros också,,,men då bar jag liten knatte..
 
Ja ja slut snackat..=) Längtar iallfall tills i morgon. hon kommer att vara en sådan vacker brud min finaste och sötaste Helena. 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0