så ung så gammal

ja ja nu vet jag inte är så ung och att jag inte var skitung när jag fick leo. men jag måste berätta att jag har aldrig kännt mig så ung och så gammal någon gång, vi var på läkarkontroll med TIlde några dagar efter hennes födelse. Där inne satt också 2 andra kvinnor. Vi började prata om våra barn, vi kom fram till att alla vi tre fick barn samma dag!  men de två fick kl två och fyra på natten och den ena hade hört den andra skrika ha ha..nåja vi pratade om våra barn och den första kvinnan som var 35 plus berättar att de var hennes tredje barn att den äldsta var 5 år och den mellersta var 3 år och nu den nyfödde. Den andra kvinnan var runt 40 berättade att de var hennes andra barn att den andra var 2 år...så kolla de på mig, mitt andra barn säger jag den andra blir 9. De häpnar..ok 21 var jag inte alls ungt ju, tycker jag,,men många tycker att jag nu ser ung ut, för ett par år sedan fanns de somlga som trodde inte jag var över 25 =O Ja ja..men jag sa aldrig hur gamal jag var till kvninnorna de frågade ju inte =)  och jag vet att många "äldre" mammor har fördommar mot yngre mammor, de kan man ju för 17 se mycket av..men jag anser så länge barnen får mat kärlek rena kläder och ett tryggt hem så är man en bra mamma eller pappa.Men också att de finns tid och energi för barnet. Vet minnsan föräldrar som är av de äldre slaget som inte alls var bra för barnet och tvärt om...ja ja skit samma...tror jag mummlat klart om de nu...ha ha som sagt jag bara skriver smörja. 
 
 
Jag blev nöjd med min tattoo..men de blev inte stanly som gjorde den, robbin hette han, hade gärna haft den andra men denna kille va också bra, 
 
nehe mina söta hönor ha de bäst..GÄÄÄÄÄSP trött nu
 
ha ha förresten jag är slut i huvudet (som vissa vet ) =) men jag vågar inte låta tilde sova hela nätter =) ha ha jag är rädd att hon inte ska få i sig mat ordentligt =O så några gånger har jag väckt henne för mat då är hon nartuligtvis hungrig. en natt sov hon mellan 22-5.30 söndag till månda nu denna vecka men då vakna jag =) DÅ fick hon sova..men förut har jag väckt henne.. Hon kanske skulle fixa att sova utan mat? ofta äter hon innan hon somnar i vagnen runt 19.30 sedan bär jag upp henne fyller på i magen, hon vill alltid ha lite kvällsfika innan vi lägger oss. men inte alls så mycket lite fylla på bara..sedan vaknar hon runt två och fyra sedan halv sju eller halv åtta, men som sagt ibland hoppar hon två målet och sist vakna hon 5.30 men jag tycker de blir så lång mellan =( hon är ju bara 11 veckor. 
 
 
Nu ska jag avslute detta skit hur kul är de att öäsa lixom ??? =) 
 
 
 
 
 
 
 
just de vet ni vad jag blir grinig på??? LEO vill vara på fritids efter skolan ibland för han älskade att vara där. Han fick vara där när jag var gravid för personalen sa att de kan va skön för MIG att han är där..ehh ok ja ja han ville ju va där också så--
 
Nu vill han va där igen men nu är jag mammaledig då kanske han inte får vara där..men ja ska betala avgiften på över 500 kr ändå annars ska jag säga upp platsen...konstigt de där ju,,,betala 500 för en plats han inte får ha, jag kommer ju behöva ha den när jag jobbar igen, ja ja

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0