Jag vill bara tala om för dig

Åh vad jag vill slita ner dig från den höga hästen, tala om för dig hur fel du har. Men jag ska låta dig leva så och glädjas åt det du tror du har, om det gör dig lycklig så är det ju fantastiskt. De kanske är den enda lilla lyckan du har. Men jag har hört fåglar viska, tala om hur du gör. Hästen som du sitter på är inte alls så hög. 
Du har legat varmt runt mitt hjärta och jag älskat dig som vän, men när du gör sm du gör så vet jag inte. 
 
Jag vill slita dig från hästen och tala om, du har så fel! jag vill hedra människan du trampar på och tala om för dig, att de är hon som sattes på pedistal och där ska hon få va. De är hon som ska hedras och och få de du tror du får. För hon är pecis så bra som hon bara hon kan va! 
 
Så där. ha ha texten är inte om mig, de är om två andra personer. Och jag har fått "äran" att se en sak från två håll. TACK L för det =D Och nu vet jag, 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0