ps s s

Nu var det ett tag sedan jag skrev va? Ja man kan ju lugnt säga att jag tappat sugen på det här med bloggeri, det är ganska ute va? Eller har jag fel? Bloggar man fortfarande? Jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt och jag läser ingen blogg alls, inte någon. Så det vore ju ganska trevligt att ta upp det igen, både läsa och skriva. Mina ideer far runt i huvudet som pingisbollar! Jag har alltid nya saker på gång, ja i tankarna. Men de stannar där och bäst är ju det! Hur skulle elendet annars se ut? 
 
Ja vad har hänt då i livet sedan sista gången jag skrev? Minns ju faktiskt inte vad jag skrev sist? Antar att jag skrev typ samma " Nu var det länge sedan jag bloggade? " Eller något ditåt . 
 
Ja jag jobbar och står i, Tilde går på dagis, ja hon går hon går äntligen den lilla slökorven, visst så finns det en del att gå igenom ännu, vi ska besöka en sjukgymnast snart, 
Leo ja han jiddrar på i samma takt den lilla gossen- 
 
Så där nu fick ni lite info =) men mina närmsta vänner vet ju ändå vad som händer, det är det som är viktigt 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0