Varning för känsliga!! =)

Igår tränade Fredrik och jag igen! Det är så grymt skoj. Jag la på 10 kg på bänkpress och tänka sig de va tyngre men det gick ganska bra. Känns härligt att det börjar vandra framåt =) sedan så kör jag med stång för kilalr inte för tjejer och oftast med lutande bänk. De är lite svårare =) men skit kul.

Vem är vem? kan du se vilken som är jag ?? =P











Nåå vilken var jag????? nr 1 eller nr 2
 mo ha ha ha


Fredrik och jag!! Jag med fult smalj
 

fula va??


Här bor vi!!



Så sista bilden på sambon =)
det blev en lite uppvisning idag!



KRAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Maria

Jädrans vad du bröjar bli vältränad =) Snyggt. Undrar om jag fick lägga in dig på min msn. La till min adress om du vill lägga in mig. Behöver lite tränings kompisar om du har lust. Vi kan peppa varandra. Fast jag behöver mycket peppning. Kramar

2008-08-19 @ 17:55:19

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0