sjukhusbesök!

Idag var jag med pappa till sjukhuset i Västerås..Han fick sin första behandling mot sin tumör, nu ska han knapra MASSOR med piller i tre veckor innan nästa besök i Västerås igen
Jag han inte mer än hem och Fredrik ville dra till Uppsala..Följde med som sällskap..
Snart kommer Jenny och Kim och Annapanna. Jenny och Kim har vart här ganksa mycket nu, vilket är skit skoj!!

Själv är jag helt sjukt trött!!!! En semesterdag som har blivit en stressdag!!

PÅ lördag blir det Jenny..Det är någon som ska på Salafestivalen =) 
Ha de vra vänner!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hejsan! Så du SKA till festivalen ändå? :) Då ses vi där.

2008-07-24 @ 19:52:22
Postat av: FOTOGRAF Carolina

Usch då! JObbigt! Hoppas din pappa blir bra!

2008-07-24 @ 20:28:03
URL: http://finastudio.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0