Sovit borta!

2 nätter nu har jag sovit borta, Hatar att vara ensam, så jag valde att dra till Jenny i tisdags. Vi hade mys mys, tycker jag då..Jag är glad att okända människor kan glädja oss så sjukt mycket!! Helt sjukt, Vill inte berätta hur, de är ganska elakt av oss. Men ibland kan man inte låta bli att le.. Tror vi somnade efter ett på natten...Dagn efter så ja he he så var det någon som försov sig *L*  Du är för go gumman!! Det finns gott om valrossar i vårt land!!

I natt som var så sov jag hos mamma o pappa...vi åt pizza och myste lite... Leo lekte runt lite. han skulle bygga en liten kojja under mina ben, (när jag satt i pappas fotölj med benen på fotballen och hade en filt på mig så tog han filt o kudde och lade sig under, där lyckades han somna ha ha


Här sover trött Leo. UNDER MORFARS FOTÖLJ!!!




HA HA



Bay bay

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0