Svar på en rolig fråga =)

En tjej frågade mig en sak, och nää  det har jag inte tänkt på *S* det vet man ju inte ha ha...nä jag tror hon är kär i en viss kille *L* som hon inte vill erkänna! Varför vet jag int, kärlek ska man väl inte skämmas för ?

Idag har jag vart hos mamma o pappa och hälsat på, pappa fick inget kul svar tyvärr, jag hoppas han blir bättre snart..

Fredrik är borta igen han kommer hem på onsdag, sedan åker han på måndag och fiskar och kommer hem på söndagen...suck trist..ensam ensam ensam..men men vad gör man inte, de är ganska lungt o skönt också....Jag tänkte snart se en film och mysa med mig själv..äta tacos i min ensamhet och tända ett ljus!

Har köppt ett ganska fint ljus som ändrar färg när de brinner, slänger in en bild på skiten...

Ljuset!

Blå



Och grönt!



Fint va =)

Kommentarer
Postat av: Tove

Hade gärna gjort dig sällskap på tacos :-) Kram!

2008-07-01 @ 19:03:26
Postat av: Åsa

Hej Eva! Kul att du hittat min blogg! Brukar åka förbi erat hus väldigt ofta nu när jag är hundvakt åt min pappas hamiltonvalp. Brukar ta en liten genväg där istället för att åka ner till Heby.

Hoppas allt är bra! Jobbar du kvar som personlig assistent?

2008-07-02 @ 14:41:34
URL: http://dahlberg83.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0