Jag har haft besök!

Ja Helena kom över till mig, så trevligt, det var så kul att se henne! Blir alltid så glad när hon kikar över hon hade med sig fika, cola och muffins och mina favvo bullar åhhh du minns det gumman vad jag älskar för bröd!! Du minns det, sånt där betyder så mycket. jag skiter i om någon glömmer min födelsedag.. Men när dvänner minns vad jag tycker om för bröd det betyder mycket =) Tokig jag är va? Ja det skrev ju ifors Thessan till mig nyss. att jag var tokig, så jag är det då ha ha...
Annars då? vad händer i mitt liv annars? MYCKET vill jag lova, Det är så otroligt mycket jag vill skriva här men det kan jag inte.. Förutom att jag träffa en så otrevlig människa idag, jag har nog aldrig träffat en så otrevlig människa någon gång!!! Mer kan jag inte skriva.
Imorgon har vi taco middag, jag jenny och helena. bara vi tre..Det ska bli skit mysigt, de var ju vi tre som höll ihop i skolan så vi ska träffas och snacka minnen..och jag ska ta med mobilen och fota våra trynen =)
Här ser ni bilder på Helena och gott fika !!

GOSIGA HELENA

image17

GOTT FIKA SOM HELENA HADE MED(ser ni de där stora bullarna! de är så sjukt goa!)

image18

ses!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0