Nya foton

Ja jag har nu suttit i över en timma och kikat genom min dator jag hottade massor med bilder som jag inte ens kommer ihåg att jag och fredrik tagit he he skoj att se. Jag såg anorlunda ut på vissa foton måste gå ner i vikt blev sporrad nu.. Hittade bebis kort på Leo och kort från när vi var i Borgvattnet =) ska lägga in några..
Slutade kl 12 idag leo skulle till sjukhuset allt gick bra, förutom att min bil vägrade starta på jobbet, blä..ringde pappa som kom med en gång. ÄNTLIGEN någon att lite på när man behöver hjälp..hatar när folk inte kan ställa upp när man sittre i skiten... Nåja vi åkte till sala och hem igen lämna av pappa och åkte till sala igen  ha ha.. fika o handla och sedan hem till Svartängen Ringde Fredrik och vi alla åkte till mitt jobb och fixa skit bilen Tror startmotron är sönder på den..blä

Längtar tills på torsdag, då kommer min gumma..vi ska käka tacos på hörnan (tror jag det blir) DU också jenny va? Träffade lilla Jenny och karin i sala så kul att se dem båda två!!!
puss på er vänner

LEO OCH HELENA. (Leo är kanske 5-6 månader)

image14

BORGVATTNET LEO OCH JAG år 2004

image15

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0