5 år idag!!

Idag blir Leo 5 år! Han vaknade tidigt som vanligt..Eller tidigt och tidigt vill jag inte säga, hade det vart en annan barnfamilj så hade de tyckt att de var rena drömmen, SOVMORGON hade de kallat det. Han vaknade nämligen halv åtta. vilket jag tycker är tidigt. Ha ha..nåväl så låg Fredrik kvar uppe med lilla plutten en stund och jag gick ner och fixa lite. Tog fram paket och fixa frukost. Sedan gick jag upp och Fredrik och jag sjöng så vackert för Leo, Han blev så glad och rev upp paketen =)

Nu sitter vi o myser lite.. Eller Leo springer rumt o leker och jag ska snart sätta fart här hemma..
Ikväll ska jag uppdatera för foton kommer att tas under denna dag!!

Ps ska försöka uppdater nya inlägg ha ha

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0