3 måsten

Idag måste jag:

*Ringa lönekontoret
*Gå till psykologen
*Tvätta bilarna

Trist trist..  Men de ska göras
Jag vet inte vad jag ska skriva här just nu, kanske att mobilen funkar som den ska och att jag börjat lösa korsord?? ha ha..Nä men min mobil har vart skit men nu funkar den, nu kan jag börja lägga in bilder igen här. spännande va? =)

5 saker i min frys:

Köttbullar
Fiskpinnnar
Kanelbullar! kom o fika vett ja
Falukorv =( blä
Rådjursben !! jag vet vad ska jag göra med skiten?

5 saker i min garderob:

Tröjor
Linnen
Jeans
Balklännin
1 Klänning! ;)

5 saker i min bil:

Barnstol
Muggar
Mc papper
En tidning
Växelspak..

5 saker i min handväska:
Använder inte det men hade jag sp
Tamponger
pluska
mobil
vet ej  
vet ej =)



Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0