52 läsare!

Igår hade jag 52 läsare på en dag. Funderar, de va lite rekord för mig *S* Kanske för att ANdreas gjorde om min sida och de syntqes utåt på nå vänster? jag vet inte.

Jaha snart åker vi, i natt  allt är packat och klart. adresser är nerskrivna för vi ska skicka kort.. hi hi. .<Vill du ha ett kort från oss i Turkiet så skriv in din adress ha ha

Lite nervös är jag också, tänk om hamnar någon annanstans? ucha..he he Som Ensam hemma,,, ja ja
Vi ska ha grymt kul gumman denna veckan som kommer. Farligt skoj ska de bli.. Kommer att tok sakna Leo och fredrik bara men men

Skriver väl mera ikväll har lite att fixa idag små saker...som batterier och så...

Ha de bra vänner...Älskar er!! (ni vet vilka ni är)

Här ligger vi snart!! och solar och dricker drinkar!!





Med denna utsikt från vårt hotellfönster!





VACKERT!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0