Åhh vad gott med mat!!

Alla som är mina vänner vet att jag älskar mat!!! på jobbet idag så skulle vi gå iväg till min brukares en vän, där skulle vi äta. Mannen i huset där grillade fläskfile och till det potatissallad. Anneli hade även gjort sallad på isbergs, gurka paprika och fetaost som hade legat i nån örtmarinad..åhh så gott de var åt tills jag drodde jag skulle dö av överbelastning i tuggkammaren...efter det var det min hallonpaj som alla tydligen älskar,,jag tycker de är jobbigt när folk säger att de gillar de jag gör, en snubbe sa att han hade besökt min brukare när jag laga mat och de hade luktat så gott. och de sa att pajen var underbar, någon har sagt att jag ska vidre utbilda mig till kock och öppna eget...Någon har sagt att jag ska göra chokladpraliner och sälja, folk som är dubellt så gammla frågar om mattips. ha ha..skkoj men jag skämms, fråga inte varför.jag tycker de är jobbigt att få beröm...

Kommentarer
Postat av: Din bästis!

Men hallå! Bjud hem mig på hemgjort fika då så ska du få en bra jury =)

2009-04-25 @ 21:42:21
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Linda P

har mamma i telefonen nu och hon pratade precis som din goda hallonpaj.. inte ska du skämmas, sug åt dig allt beröm i ställe.. ha det bra. kram linda

PS ska hälsa från mamma att hon är pigg i dag..

2009-04-26 @ 08:28:13
Postat av: Linda

Åh. Tack. Det känns skönt att höra. Jag träffade honom i tisdags och de kändes riktigt skönt. Ta hand om dig.

2009-04-26 @ 09:58:52
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Din bästis!

Min hallonpaj brukar inte bli bra för magnus är känslig och det är för surt och hej å hå!



Jag fick bara ett inlägg ifrån dig =) På onsdag, på dagen eller på kvällen? Jag ska kolla lite, ska väl bara vara hos Magnus på dagen och på kvällen antar jag att jag har massor som jag borde göra, haha

2009-04-26 @ 10:42:45
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0