Grilla!!

Ja idag/ikväll grilla vi för första gången i år. Grillskivor mummms, är de något man ska grilla så är det de kött. Lax är också gott grilla och melon..Mmmmm saknar annas grillkvällar!!! Åhh vad underbara de är, de är bland de roligaste tjejkvällar jag vart med om.

Sittre och väntar på att TOVE ska logga in så jag kan fixa en sak, hi hi
Imorgon är de uppsala som gäller sedan börjar min arbetsvecka på onsdag...suck då är de jobb hela veckan  ledig måndag jobbar tisdag och sedan är jag ledig en vecka har jag för mig =)

Invigning fför svensk den första och sedan ska jag försöka få iväg sambon på nått, han har slitit så länge med allt.
Jag älskar han så mycket idag sa han en sak till mig som fick mig och inse hur mycket jag betyder för han, och hur mycket jag är värld...Folk har sagt att jag borde lämna han, vet inte hur många, men de som säger det vet inget om han, man får faktiskt leta efter finare..Han sliter och arbetar för oss.. och vi har stöttat varandra i allt..Äslkar dig fin


Jag lyssnade på P3 idag i bilen, de hade ett ämne idag som jag råkar vara helt inne på, finns nog ingen som kan så mycket om det bland mina nära och kära..Så jag skicka ett sms till P3 och de läste upp det i radion hi hi, de tyckte väl att det var ett bra tips kan tänka


Nehe nu ska jag rota lite i min dator efter en hemlis, som bara tove och jag vet om, nyfis ???? :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Vadå? Kan man grilla melon? Låter intressant...=)

Ni kan ju hänga med på bion den 29e maj! Jag tror vi kommer förbi den första, vi ska försöka i alla fall...



Vad var det dom sa på p3 då? fan, jag lyssnar på p3 varje dag men inte just idag, haha!

2009-04-20 @ 21:10:05
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0