Lördag idag...näää fredag eller?

Idag vakna jag, visste inte vilken dag de var, va helt inne på att de var lördag...är ledig idag, måste vara ledig, nej jag ska ju jobba på lördag, vad är klockan? har jag försovit mig idag?? Men va fan vilken jädra dag är det?? Men å kom jag fram till att de är fredag idag..pust vad skönt..

Fint väder är de också har hängt ut tvätt..

Igår var johanna och jag i badhuset, sönt v bubbla massor och snacka, de var skönt att snacka.. Det var länge sedan och jag har faktiskt sakant henne och jag har erkännt lixom hon hur elaka vi vart och pratat om varandra..bakom varandras rygg när vi inte umgicks..Det är något som jag vill berätta. skulle aldrig klara av det. att hålla tyst för sanningen kommer alltid fram

Nu ska jag plocka lite hemma..göra gryta med potatis och sedan ikväöll kanske j kommer och ser film elelr så sjunger vi karaoke, vi får se,,och J dumpa karlskrället...Han behöver en fjortis ingen 26 åring som vill se framåt och ta steg 2...

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0