Nu är vi tillbaka på samma ställe

ja nu är vi tillbaka på ruta ett igen, precis samma som förut, men denna gång tänker inte jag vara den som springer som en tiger efter ett byte, no no nio babe,
jag är skapligt trött på det.

Så hur är det annars då? här är de bra, jag sprudlar av energi att fortsätta skriva på min bok, men jag måste vänta ett tag till, någon månad iallfall, vill se hur det går på vissa saker. Det som kommer att bli kul är att skriva om pappas cancer hur bra han mår..de kommer också bli skoj att skriva om hur jag själv mår nu,

Idag på jobbet så hade jag ett väldigt givande samtal med en arbetskompis..tack till dig, jag vet att du får reda på det genom en brutta ha ha ibland är det så skönt att prata om hur man känner.


Jag har tänkt mycket på sabina idag, de är konstigt en tjej som jag inte ens känner! HUR hon påverkat mig..kan bara inte sluta tänka på det..

Ha de bra vänner...
och kom i håg

What goes around comes back around






Kommentarer
Postat av: Anonym

kam det vara lilla mamsen du pratat med=)

2009-04-02 @ 12:55:10
URL: http://linda-pettersson.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0