Jaha ja ja

Hmmm jag vet fortfarande inte vad jag ska göra på nyårsafton. Jag jobbar till fem, sedan tänkte jag åka hem och laga mat. Fredrik har planerat vad han ska göra.  Han sticker i väg med sina bröder och gör nått.. Hmm ja jag vet inte.. Leo och jag sitter nog hemma och myser lite med chips och så. Tänkte kanske åka ner till sportringen och köpa nå smällare.. Får se..skittrist, stackars Leo och fira en nyår så.. Men men jag jobbar dagen efter och antar att jag får åka och hämta fredrik mitt i natten så inte blir de nå vin heller, han måste ju hem eftersom att jag ska jobba dagen efter. Leo somnar väl före tolv också..så ja jag får väl sova in nya året jag med...Sämsta jävla nyår någonsin..tur man har Sin älskade lilla skitunge iallfall..stackars barn  =(

Ska städa lite nu så de blir lite nyårsfint..


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0