Blod och köttsmak, jag är underbar!!!

Ja jag drog ju ur en tand igår.. Gnäll och pip som vanligt av mig. Så missa jag Jannicas sminkgrejs bara för att jag ska vara en sådan mes---
De hade haft trevligt, de hade jag också haft om jag inte hade legat hemma och gnällt...

Nåväl det var ett tag sedan jag skrev, jag har inte haft lust. Har vart sjuk också ju.. Och idag har jag jobbat..Skoj som vanligt, många kanske tycker jag är konstig men jag trivs där jag är, folket som jobbar där är samma virke och sådana folk är alltid underbara!! för jag är ju det ha ha..nä nu får jag skit för det, man ska vara en som klankar ner på sig själv...eller de ska man inte heller vara..skriver man att man är ful och äcklig så blir man anmäld till soc. man är en dålig mamma då..de var en vän som anmälde mig dit för att jag mådde dåligt, JA EN VÄN...
Så skriver man att man inte mår bra, så är man en idiot som tycker synd om sig själv..skriver man att man är underbar och ljuvlig så är man en självgod idiot

En annan skrev hoppas du blir deppad vid nästa barn"! Ehh vilket nästa barn vill jag fråga, tror du att du är någotm var en kommentar

Så vad man en skriver får man skit för det..så vad är jag..Ful och äcklig eller underbar och ljuvlig??
 Ingenting?? står jag bara mitt i??  Ingenting Ingenting definieras bäst av ett tomrum , en avsaknad av substans och rymd. Ordet ingenting härstammar från den indo-europeiska ja jag vet inte

Funderar lite..funderar mycket?? Hur man än funderar vad kommer man fram till? ja jag vet vad jag är. Jag är jag och det kan ingen ändra på!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0