Lyxfällan!!!

Srämmande, skrämmande skrämmande...Man blir mörkrädd!! När de stod och satte upp pengar på vad de spenderar så sa jag bara oj oj oj....Förstår inte hur man kan spendera så mycket

Och hur mycket la de inte på mat och dyligt, äter de oxfile varje dag??

Vi lägger kanske 3000 på en månad på mat och då tar jag i!!!!

Kläder?? 200 kanske de går mest till leo, sist jag köppte kläder minns jag inte..

de hade närmre 40 000 varje månad och spenderade mera än så..

Vi har inte ens halva det men vi klarar oss varje månad gott och väl är de en dålig månad har vi räkningar för 10 000

Glad att jag inte är en diva som måste ha det senaste..

Nehe nu ska jag dricka kaffe från willys dock gevalia men billigt va det =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag vet, fattar inte hur man kan gå så långt som i det programmet! Råkade bara se en länk och kikade in=) Mvh Sandra, pärs kompis.

2009-02-27 @ 19:42:09
URL: http://zpaderdam.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0