I morgon är det fredag..på lördags är de fest men söndag är ändå den dagen som känns bäst!! ;)

Kyckling på söndag då mår man riktigt bra..ehhh lite fel kanske jag vet inte och jag är inte så ÖVERFÖRTJUST i djuret heller, inte att äta iallfall..
Sitter här nu, har vart en lugn dag, hade möte kl 14, de var mysigt, ja mysigt, de är alltid kul på jobbet med APT ha ha..man skrattar ju så man gråter, tycker verkligen om mina arbets vänner, ja har haft väldig tur med mina arbetsvänner..Hos L hade jag skitbra också, tyckte om dem så mycket, nu har jag också superbra..

Imorgon ska jag ta  mig till sala, hälsa på jenny och familjen om hon ill ha dit mig =) leo och jag ska äta lite go mat jag ska besöka vuxenapoteket och handla lite pencelin

näähee hör ni goa vänner..

LOVE YA

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0