snodd av Tove =)..Fredrik och Eva

Vad heter ni? Fredrik och Eva
Hur träffades ni? Vi träffades på sala statt...suck
Hur länge har ni varit tillsammans? i snart 7,5 år
Är ni förlovade? Ja sedan 29/2 2008
Bor ni ihop? Ja jag flytta hem till fredrik redan efter några veckor =)
Har ni barn? Ja lilla underbara Leo som blir 6 år i november
Har båda körkort? Ja, tack vare Fredrik
Isåfall, vem kör bäst? Jag =) ha ha
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det var ju samma kväll vi träffades,
Vem sa "Jag älskar dig" först? hmm de va nog han, Han skrev et först också, en lång dikt som sluta med jag älskar dig =)
Vem är äldst? Fredrik 11 år älder
Vilka stjärntecken är ni? Fredrik är våg jag är fisk
Vem fyller först på året? ME
Håller ni i handen på stan? Nääää  har väl hänt nån gång
Vem är längst? Fredrik 172 jag är 163 =)
Vem sjunger bäst? Vi sjunger nog lika illa
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nääää
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nää men jag kännde hans syster o mamma innan men de visste jag inte
Vad har ni gemensamt? Vår son, vi älskar skräckfilm, vi är båda intreserade av de okulta, vi har liten medial förmåga båda två. Vi tycker ofta lika i olika frågor, vi båda har starka viljor, har gått igenom mycket tillsammans, vi vet va den andra vill, vi läser av varandra lätt, vi älsakr mystik och har starka band till indianer, båda älskar djur och vi har en ¨hemmlis som vi inte yppar för någon..Vi vet om varandras starka och svaga sidor och vi älskar varandra..
Blev du kär i första ögonkastet? Jag hade VÄLDIGT starka känslor
Har ni någon speciell låt? Japp =) 2 st de finns i min blogg lite längre fram, purple rain och i wisch it wolud rain down..jag stavar så illa så kika längre fram ha ha
Har ni några "frikort"? Japp ;)
Har ni stora framtidsplaner? Jag har mina mål, han har sina,
Har ni varit utomlands tillsammans? Nä men vi kanske ska de, vi har våra funderigar
Vilket är ert bästa minne? När Leo föddes.
Vem lagar bäst mat? JAG fredrik älskar min mat och skryter för andra om den..ha ha pinsamt
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Bara är !!!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffadades? Ca 1 mil
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Brukar ni bråka? Ja de händer
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans finaste kroppsdel? Han har fin och stark och muskelkropp =) lite mage de med min mat ha ha
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja vi har nog båda sagt saker ibland ha ha

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0