C vitamin kick!

Jo jag bidde lite krasslig..men mår bättre nu, Fredrik och Leo åkte och bada, jag lännde mig skit trött stel och ont i halsen. Kännde inte ett skit när Carin B och jag var ute och fika..

Carin är en tjej som jag "lekte" med när jag var liten, vi gick tillsammans från lekis och till nian, vi bodde grannar och var nästan varje dag...

Nåväl jag låg på soffam skulle göra tacos med fixade det inte, tog fram en grötkorv till fredrik och leo,,,jag någon gång kan man väl äta gröt en fredag? Tyckte att de var sena, men kommer hem med en överlycklig unge, han hade badat, fått klubba i kiosken, sedan hade de vart och köppt pizza för att överraska mig, fick ner 2'2 cm sedan var jag tvungen att göra djupdykning i mr mugg...

Gick och la mig...

Idag var  vi en sväng till upppsala... Hämta nå brädor till fredriks gym som de ska bygga om...
Kom hem tänkte vi kunnde äta rester, leo ville ha pizzan som inte jag fick i mig, och vad ska ungen ha på den då?? ketchup, snuskis!!!

känner mig krasslig men jag fick ett tipps av Ella man kan ha 2 apelsiner 2 vitlöksklyftor och ett ägg...Hade bara mandariner hemma, tog a3 st och 2 vitlöksklyfta och 1 ägg...uch fy vad äckligt höll på spy!! ugha

Nej nu kom helena vi ska äta tacos puss puss

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0