Fördomar mot lantisar!

Satt och läste om fördomar om lantisar på ett forum..Jag tar upp några, vad tycker ni om dem? Är ni lantis eller stockholmare skriv gärna vad ni anser om detta..

OBS detta kommer INTE från mig


1.Tror att folk på landsbygden är mer slutna är strostadsmänniskor.... Alltså storstadsmänniskor är mer öppna för nya saker....

2.Jag är en äkta stockholmare med fullt utvecklad allerig mot rullväskefolket som står ivägen och har noll koll på att livet i storstan inte stannar upp bara för att dom kommer på besök och dissar stan från första sekunden.

3.Folk som bor på landet har inte alls koll på mode, och klär sej på ett visst sätt.

4.Speciellt killar i 17-22års åldern - däromkring iaf. Som gärna kör EPA-traktor (-jo, dom existerar härnere!!!) Där är det verkligen tomtar på loftet - ingen skarp kniv alls, ingen häst hemma i stallet... Det enda dom är ute efter är nån "brud" o sätta på - sen skiter dom i resten. Jo - det är klart, hon ska komma med en öl till dom.


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0