Utmanar vänner!! ALLA vänner

Snodde denna av saras en gumma!

Parfym:Har en massa älskar parfymer, allt från billigt skit till lite "eva dyrare" =)
Ansiktsrengöring: Tvål och vatten
Ansiktsvatten: Vanligt kranvatten??
Ansiktscreme: När jag har nått har jag nåttt från mary kay
Ögoncreme:  öhhhh
Ansiktspeeling: pillar i annsiktet ibland
Primer: Det har man väl när man kaklar om i våtutrymmen?
Concealer: he he
Foundation: Marykay
Rouge: Nå reklam grejs
Puder: Isa dora
Mascara: vad heter den nu igen??
Ögonskugga: Massa olika
Handcreme: Nartuligt fettlagger
Deodorant: Nivea
Shampoo: Willys och VO5
Balsam/inpackning: ja du vo5 kanske de va 
Duschcreme/Peeling: ska man ha det också?? jag brukar ta schampo
Efterduschen Kropp: Efter duschen springer jag naken tills jag är torr


Kopiera och skriv din text lämna kommentar och blogg adress.. Din blogg adress kommer INTE att visas för andra

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0